Nákupní řád

Všechny ceny produktů na stránkách jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Na stránce produktu jsou uvedeny ceny bez DPH i cena s DPH. Základní sazba DPH činí 20%.

V ceně je započítán poplatek za elektroodpad.

Objednávka

Po odeslání objednávky Vám bude obratem odesláno emailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte emailem nebo telefonicky na tel. č. 777 83 06 15. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní email uvedený v registraci.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může po 1 týdnu od objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí e-mailem na obchod@nakupnikosik.cz. Zde lze zrušit buď některou z položek objednávky nebo objednávku celou.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se žádné poplatky neplatí.

V případě, že nebylo v původní objednávce účtováno dopravné a hodnota objednávky bude po zrušení položky(položek) objednávky nižší, než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi účtováno. Další informace v části Doprava zboží.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu nakupnikosik.cz

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • změnila se výrazným způsobem cena zboží

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Pokud jste již za zboží zaplatili (zálohová faktura) a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Platba za zboží

Zboží je možné uhradit několika způsoby:

  • hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně
  • dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce
  • zálohová faktura - platba bankovním převodem z jakéhokoliv účtu na základě platebních informací, které systém po provedení objednávky zašle na Váš kontaktní email. Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet.

Doprava a osobní odběr zboží

Zboží lze v současné době obdržet třemi způsoby:

  • Přepravní službou PPL
  • Českou poštou
  • Osobní odběr
  • Rozvoz po Brně a okolí

PPL - Personal Parcel Logistic

PPL je dopravní společnost, která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice a to následující pracovní den od odeslání (expedice) zásilky. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 15 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení ještě následující 2 pracovní dny. Proto je tento způsob dopravy vhodný především pro ty, kteří jsou na uvedené adrese dopoledne k zastižení. V případě problémů s doručením kontaktujte centrálu PPL, číslo daného depa naleznete na adrese www.ppl.cz, kde zjistíte podle Vašeho PSČ informace o depu, které zajišťuje doručení Vaší zásilky.

Číslo balíku Vám bude sděleno telefonicky na požádání.

Cena

  • při objednávkách do 5.000,- Kč s DPH: 85 Kč bez DPH (102,- Kč vč. DPH), při dobírce + 34 Kč bez DPH
  • při objednávkách v úhrnné hodnotě 5.000,- Kč s DPH a více:: 30 Kč bez DPH (36,- vč. DPH), při dobírce + 30 Kč bez DPH
  • při objednávkách v úhrnné hodnotě 10.000,- Kč a více: doprava zdarma

Česká pošta - Balík

Balík je služba, kterou provozuje Česká služba. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout.

Cena

  • při objednávkách do 5.000,- Kč s DPH: 70 Kč bez DPH (84 Kč vč. DPH), při dobírce + 29 Kč bez DPH
  • při objednávkách v úhrnné hodnotě 5.000,- Kč s DPH a více:: 30 Kč bez DPH (36,- vč. DPH), při dobírce + 30 Kč bez DPH
  • při objednávkách v úhrnné hodnotě 10.000,- Kč s DPH a více: doprava zdarma.

Osobní odběr

Pokud jste z Brna, nebo blízkého okolí (případně máte tudy cestu), pak si můžete zboží vyzvednout osobně a ušetříte tak např. náklady za dopravu.
Osobní oběr je možný pouze u objednávky převyšující hodnotu 450,- Kč vč. DPH.

Jakmile bude zboží připraveno k odběru, uvědomíme Vás emailem.

Při osobním odběru je nutné nahlásit číslo objednávky.

Při odběru musí být odebrány všechny položky objednávky připravené k odběru a není možné zde již objednávku jakkoliv měnit (rušit nebo přidávat zboží). Je to z důvodu, že pro osobní odběr jsou již předem připraveny dokumenty. V případě, že zákazník nebude např. chtít odebrat 1 položku ze 3 připravených k odběru (z jedné objednávky), nebude možné odebrat ani zbývající položky.

Zboží připravené k odběru je nutné vyzvednout během 14ti pracovních dní. Po celou tuto dobu bude na kontaktní email zákazníka zasílána automaticky zpráva s oznámením, že zboží lze odebrat. Následně bude zboží vráceno na centrální sklad.

Rozvoz

Pokud jste z Brna, nebo blízkého okolí a Vaše objednávka má hodnotu vyšší než 500,- Kč bez DPH, můžete využít rozvozu zdarma. Telefonicky Vás budeme kontaktovat a domluvíme se, kdy a kam Vám máme zboží doručit.

Zasílání na Slovensko

Na Slovensko zasíláme zboží pouze na dobírku Českou poštou. K poštovnému je vždy připočítána 100% přirážka. Vy jako zákazník pak platíte dobírku v EUR dle aktuálního kurzu, kterým přepočítává Slovenská pošta.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty, PPL). Dopravce (pošta, PPL) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Záruční list výrobce

U záručního listu výrobce není při zaslání zboží na dobírku vyplněno datum. Je to z důvodu, že záruční list může být kompletně vyplněn a potvrzen až na základě převzetí zboží od spediční firmy nebo pošty. V případě, že byla zásilka převzata a je v pořádku, doplňte datum v ZL podle data převzetí zásilky, nebo zašlete záruční list výrobce s potvrzením o převzetí zásilky s uvedeným datem převzetí na naši adresu a následně Vám bude vyplněný a potvrzený ZL doručen zpět. Důležité: K ZL výrobce si vždy uschovejte i doklad o zakoupení (fakturu). Datum na ZL musí odpovídat datu vystavení dokladu s posunem na dobu přepravy zboží.

Obrázky

Všechny obrázky u zboží jsou pouze orientační, s informativním charakterem.

Záruční doba zboží

Délka záruky baterií T6 Power je 24 měsíců. Baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několikaměsíčním užívání proto, že má nižší než původní kapacitu. Při instalaci baterie postupujte dle uživatelské příručky výrobce zařízení.

Všechny námi prodávané tonery a inkousty jsou kompatibilní výrobek, který vyrábí česká firma Z+M servis, s.r.o., nejedná se o originální výrobek výrobce Vaší tiskárny. Záruka na takto dodané kazety je 36 měsíců.

Nárok na uplatnění záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí
  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
  • provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
  • zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)

Zboží je zákazníkovi zasláno po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

 

Zákonné odstoupení od kupní smlouvy

Zákazník má právo dle § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, na vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě do 14ti dnů od převzetí zboží.

Zákazníkovi jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoliv za poštovné. Na úhradu poštovného při záslání zboží k obchodníkovi nemá zákazník nárok.